Saturday, June 14, 2008

超爆笑的辦公室意外

剛才在會議室打字時,我們放在牆邊等人身高的一堆單面A4紙,忽然無聲無息地向前傾,嘭的一聲,四散在地上。

不知怎的,我覺得A4紙向前傾的一剎,實在非常爆笑。

(可能因為近期生活太苦悶,很小事也可以大笑一番)

4 comments:

Unknown said...

話說呢,我個位是L字枱的,左邊埋了一大堆空放的雜誌(做poster的reference﹗不過有多少是我杯茶做封面,靚仔關係唔掉﹗卡卡)、box file、透明folder等,有一隻手咁長架…咁枱邊無野頂住,我咪搵個book holder zip住喺個box file底,都叫穩陣既…

有一日我拎個box file做野(尾二三那個,不是最後那個,點知前面啲雜誌一野"lum"晒…好似骨牌咁由左至由lum過去最後個boxfile度,then可以跌的都跌晒落地…那一野我覺得好壯觀,欣賞佢地lum完先慢慢執…

咁隔離左右既同事就O咀…

李小球 said...

冰子:哈哈哈哈哈哈~ 其實我當時都笑左好耐架,好可惜o係我正想舉機影返張紀念照時老細A就衝左入黎喇......

Anonymous said...

我的同事有天早上在她的辦公桌底
踢翻了一整瓶醬油...(是醬油~~是醬油啊)

更之前她隨手放在冰箱的牛奶瓶因為沒放好也倒了
早上去上班時
辦公室都是牛奶味

所以我想那A4紙
也許是被她的念力弄倒了....囧

李小球 said...

不小姐:嘩哈哈哈哈哈哈~ 你的名字太神秘了~
醬油?你的同事是當糧油雜貨的嗎?還有牛奶耶!你的同事很健康喔!

那些A4紙真的慢慢的就倒下來了,害我笑個不停呢