Saturday, February 16, 2008

Freshness Burger


今天開始藝術節的節目,事前先去Freshness Burger晚飯。當時是六時多,店內人頭湧湧,好不容易才找到位子。漢堡的選擇以牛肉漢堡為主,非牛肉的記憶中好像只有照燒雞漢堡和吉列魚柳漢堡﹔飲品凡選擇反而比較多。所有漢堡都可以加錢轉餐,Set A跟汽水,Set B跟粟米湯,還有薯條或薯角供食客選擇。不過餐的組合很死板,跟汽水就只能跟汽水,不能加錢轉其他特飲。


前飯腳C要了個Freshness Burger配Set A,我就要了個照燒雞漢堡配Set B,兩人都要了薯角。雖然點菜時收銀小姐說要等15-20分鐘,不過等沒多久食物就來了。


漢堡很燙手,拿上手時感覺得到麵包非常軟身,軟身得吸了少許沙律醬和照燒汁就軟至變爛,看起來就像不小心給放進水裏去,吃下去猶如吃雞肥膏一般,令人不安。照燒雞有點乾身,醬汁不太足夠,雞肉尚算嫩滑但偏鹹﹔生菜非常新鮮,沙律醬雖然不是蛋黃醬但味道不錯。

薯角味道不錯,可是有部份薯皮比較硬,吃不下去,而且味道偏鹹。粟米湯杰身帶微甜,令我想起日本的100 yen罐裝粟米湯,不過盛粟米湯的是紙杯,保溫能力較差就是了。

5 comments:

Anonymous said...

唔,我而家係公司用既杯都係o係freshness burger買的,不過我其實鐘意食mos burger多少少,雖然兩者都係係差唔多。

Anonymous said...


看了妳寫的薯條
突然猛烈的好想吃ikea的炸薯條啊
我...我要肥死了我@.@

rice said...

freshness真係食完都唔記得咩味...@@
唔覺係十分特別

Unknown said...

我食完freshness都係無印象…
話佢差又唔係但又說不上好味…
至愛還是mos

李小球 said...

Johnny仔:我覺得都係mos burger好食d......相近款式的包都係mos得我歡心d,哈~
不過freshness的杯又真係幾ok o既~

青小鳥:ikea的薯條我沒吃過啊~ 不過聽說他們的肉丸很可口~

飯飯:我淨係記得佢個腍滋滋包 @@

冰子:我嗰次去就真係麻麻地囉......可能開左太耐?
mos真係好食,百吃不厭~