Sunday, February 17, 2008

我的正常CLC

近日吃飯時不期然談起大家的高考成績,又再次提起永遠是最奇情評分最飄忽的語文科成績。我一向都覺得不論會考高考,語文科的評分是最「估你唔到」的,縱然奇怪地語文科永遠都有詳盡的各卷佔的百分比......

看過博友的奇情成績,我的中化科成績可算是正常過正常了:


我的中文成績一向也不是太好,會話更是我的弱項。還記得當年應考時我的論點少和短得可憐,事先預備好的才兩分鐘就說完了,最後死命挖些東西出來,東拼西湊勉強說夠三分鐘就算了。個人短講考得麻麻,之後小組討論就更加心不在焉,好像說了不夠十次就考完了。

作文是我另一個死穴。考公開試時,一考作文卷,我總會花很多時間在選題目上,又在起初幾段兜兜轉轉,往後當然不夠時間,草草了事便算了。最後考出個D都算是這樣了。

至於聆聽和閱讀理解,可算是我五份卷中的強項了,神奇的是UE也是這樣,Oral和Composition往往也是考得比較差的,Listening和Practical Skills卻考得不錯......

===============同場奇情加映===============
Domotoiceko: 中化威水史
yan: 小時了了,暨我的中文成績

8 comments:

Anonymous said...

公開考試一生人大概只有一兩次, 在CLC 或 UE 這些多細 grade 的科目拿一個 U 才是王道.....難道老師當年忘了這樣告訴你嗎?

嗚....比起我們, 你正常得太多了...

rice said...

細grade果d實在太神奇了

仁兄呢個論調...hmmmmm

blue said...

咁正常....令人妒忌呀波波...!

Anonymous said...

你o的grade都幾正常呀,同我差唔遠~~

唉,我自己考左咁多年試,唯獨一次唔多滿意既就係CLC‧事關平時我中文唔會有事,但身痕係實用文走去寫演講辭寫到差o的唔合格

ps 我試過考英文,個大grade冇係我o的細grade入面出現過...

aulina said...

我都冇考邊有得搭嘴……不過小肥都係listening同oral A,其他幾份係合格邊緣個喎!

李小球 said...

yan: 呃......你這個是甚麼理論?
嗯,相比起大家的奇怪sub-grade,我發現我的成績真是超級正常

飯飯:呢個係一個無人能解之謎啊~

blue: 係,之前我都唔覺自己d細分咁正常的說......

Johnny仔:呵~ 終於都搵到個細分差唔多的人喇 XD

演講辭真係好難寫呀!我當時好似都係揀左演誚辭......寫到我嘔晒泡 x___x

ps 我英文d grade比中文更正常......都叫做好正路的~

同門:我表弟都係喎!佢又係聽講唔錯但係讀寫麻麻囉......

Unknown said...

仁兄呢個論調(容我抄飯飯句對白…)

我同意﹗﹗﹗所以我拎咗﹗

李小球 said...

冰子:所以我一向都話:你勁了~ XD