Thursday, February 14, 2008

回來了

回來了。

謝謝大家的新年恭賀~ :)

在馬來西亞過了個炎熱的農曆年,回來繼續變雪條。

馬來西亞,雖然十年前去過一次,但實在記憶模糊,只記得外婆當年弄傷腳﹔今次當去一個新地方,在沒有期望下反而覺得不錯,藍天白雲,外觀特別的建築,不怕鏡頭的人,這樣就耗去了六筒半菲林和六百多張數碼相。

今次被迫參加了一個慳儉旅行團,不知是幸還是不幸,竟然給我遇見了十年難得一見的極品團友數件。那幾件極品團友其實是我阿叔的朋友,之前都有一起去行過三兩次山,當時對他們的印象已經麻麻,想不到一個五天的旅行足以令我、我媽和表妹極度討厭他們......他們是集所有不要得的行為於一身的說......

遊記......容後緩慢登場~

8 comments:

aulina said...

快d寫極品呀,一定會看得牙癢癢。

Anonymous said...

Welcome back!

你勾起人地的好奇心啦!快啲寫啊 XD

Unknown said...

呢個topic真係萬眾期待的說…

lu said...

你回來了!

哇,旅行的時候遇到極品...真替你難受 :)

Anonymous said...

極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀極品呀

李小球 said...

同門:我諗你睇完之後會O晒嘴

瑩:卡卡卡,好,即刻寫~

冰子:of course~ 直情要大肆宣揚開去~

lu: 係爆難受......簡直係生不如死~ :p

Johnny仔:係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架係架
好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架好癲架

紫熊 said...

所以我都唔鍾意跟團呢~ 又唔多會同朋友去旅行. 相見好同去旅行難呀~ 何況你那個案, 也不見得相見好吧~

李小球 said...

紫熊:同屋企人去就比較難唔跟團囉,自己去就唔同,點都唔跟團架喇
其實第一次見都唔好架喇,去完之後真係冇下次