Saturday, April 19, 2008

「日本妹」的疑惑

今天看到以下一段報導:

(轉載自蘋果日報

擲 50 萬 變 日 本 妹
舞 動 奇 跡


三 人 女 子 組 合 Hotcha 去 年 成 績 不 俗 , 獲 得 多 個 最 佳 組 合 獎 , 公 司 覺 得 她 們 前 途 一 片 光 明 , 在 各 大 唱 片 公 司 高 呼 「 cut budget 」 的 大 趨 勢 下 , Hotcha 有 幸 逆 流 而 上 , 唱 片 公 司 更 日 用 50 萬 讓 她 們 變 身 日 本 妹 拍 MV , Hotcha 自 然 開 心 到 飛 起 !

出 道 一 年 多 , Hotcha 以 青 春 少 女 組 形 象 吸 引 不 少 少 男 少 女 做 fans , 經 過 一 年 努 力 , Hotcha 漸 見 成 績 , 唱 片 公 司 有 意 逆 市 催 谷 , 投 放 過 百 萬 宣 傳 費 給 Hotcha 。 最 近 Hotcha 拍 攝 新 歌 《 了 了 》 MV , 換 了 一 個 可 愛 日 本 澀 谷 少 女 造 型 , 新 歌 由 日 本 人 編 曲 , 舞 蹈 編 排 同 樣 找 來 一 個 日 本 舞 蹈 老 師 教 路 , 拍 攝 MV 《 了 了 》 更 日 用 50 萬 。

染 髮 傷 頭 皮
Regen 、 Crystal 、 Winkie 知 道 公 司 加 碼 宣 傳 自 然 拍 手 叫 好 , 對 於 新 形 象 她 們 都 相 當 滿 意 , Regen : 「 今 次 轉 呢 個 日 本 look 好 鍾 意 , 啲 衫 好 靚 , 成 個 澀 谷 姐 姐 , 好 有 日 本 妹 味 道 。 」 Crystal 說 : 「 仲 有 個 頭 , 之 前 因 為 拍 電 視 劇 , 所 以 三 個 都 染 黑 晒 個 頭 , 依 家 拍 完 , 所 以 即 刻 可 以 轉 形 象 , 嗰 日 染 番 淺 色 個 頭 , 搞 咗 成 六 個 鐘 , 最 慘 就 係 Winkie , 佢 染 到 個 頭 傷 晒 , 頭 皮 損 晒 。 」

三 個 姊 妹 都 好 想 留 住 這 個 日 本 look , Crystal 說 : 「 呢 個 look 最 啱 我 哋 , 我 就 好 想 keep 耐 少 少 , 不 過 我 知 道 未 必 可 以 。 」 今 次 除 了 日 本 澀 谷 造 型 之 外 , 還 聘 請 了 日 本 人 做 編 曲 及 編 舞 , Winkie 說 : 「 隻 舞 係 日 本 老 師 遙 距 教 我 哋 , 隻 舞 學 咗 兩 日 , 練 咗 一 個 月 , 希 望 大 家 鍾 意 。 」

採 訪 : 楊 潔 雯  
攝 影 : 葉 君 海

===============我是疑惑的分隔線===============
看完後,有一堆問號在我頭上爆了出來:

(1) 變 身 日 本 妹
何謂「變身日本妹」呢?現在出了一個超人叫「日本妹」嗎?

又,原來日本女子也可以單靠變身變出來的嗎?

(2) 可 愛 日 本 澀 谷 少 女 造 型
對不起,請怒我孤陋寡聞,雖然我去過澀谷,但我實在不太明白甚麼才是「可愛日本澀谷少女造型」。

況且,相中的造型也完全令我感覺不到那造型跟日本有甚麼關係。

(3) 澀 谷 姐 姐
是指住在澀谷附近的姐姐嗎?

(4) 日 本 妹 味 道
本身也有兩位日本朋友,她們倆可算是不折不扣的「日本妹」吧﹔不過我不覺得她們有甚麼味道......是士多啤梨味、檸檬味、椰子味那種味道嗎?

(5) 日 本 look
想要日本look,把日本國旗披在身上不就可以了嗎?

(6) 日 本 澀 谷 造 型
日本澀谷造型......日本的造型是甚麼呢?澀谷的造型又是甚麼呢?

(7) 為甚麼要變身「日本妹」就一定要把頭髮染淺呢?我的兩位日本朋友都是留著烏黑長髮的說。

4 comments:

Anonymous said...

因為會混澀谷的日本妹,
都有她們特殊的打扮,
看日本流行服裝雜誌"VIVI"或是"CAWAII",
裡頭就有很多典型的澀谷系日本妹穿著。
有個日文詞彙"ギャル"
通常會拿來形容做澀谷系穿著、打扮、髮型和化妝方式的女生。
一般日本女生是不大那樣穿的。
通常只要看到那種打扮,
大家就知道她是澀谷系的...(雖然穿著打扮這種事情是見人見智,我自己是覺得那種女生看起來很像撈女啦...= =)

rice said...

我...係覺得佢地d歌...ok的...
但個形象真係....orz
點解冇返d正正常常又會唱歌的人呢...?

Anonymous said...

真係無鬼聊.....

李小球 said...

青小鳥:哦...原來如此~ 你果然是個日本通啊~~
(如果看起來像撈女的話......我大概也想像得到是甚麼一回事......)

飯飯:我對佢地的感覺都......ok啦,不過唔係好睇得過眼d人成日都以為日本妹 = 特定的衣著打扮 + 漂染一頭淺金啡髮......

kitb: 我都覺得寫呢篇野的人真係......哎。