Saturday, October 25, 2008

「係咪唔玩得」

算是一張相惹的禍吧。

某天相約一堆小友晚飯,慶祝某小友投身紀律部隊,飯後拍了張大合照,合照放上了面冊,然後有以下留言:

H: 咁多女莊員架!
我:冇辦法,男莊員全部消失晒,得返一個咁大把
H: 被你地食晒d男莊員?
我:嗱嗱嗱,你咁講就唔o岩喇
我地呢d斯文人黎架嘛,點會食人先得架
H: 食人o既....係禮教......
係咪唔玩得?


這位先生,根本就是你本人先開玩笑,而我又要迫著陪你玩﹔好啦,到現在你看不明白我在說笑就反問我「係咪唔玩得」,那你想我怎樣?

3 comments:

lu said...

oh... d中文好深,我唔明囉 :(

rice said...

其實...我覺得沒問題
現在是誰想說笑呢
他想打圓場吧

李小球 said...

lu: 其實我都唔知佢想點......

飯飯:可能是我太無聊吧,個人問題