Thursday, October 16, 2008

新玩具

經過連日的掙扎,終於下定決心把新玩具帶回家。百老X價$3990,送4GB SDHD卡一張、不合尺寸的屏幕保護貼一張和看似實淨小腳架一隻。

新玩具真身。相比起我的舊相機,真的很小呢,大概只有手掌大小,也很輕,隨身攜帶也甚輕便。

試用報告不日登場。

(另,我去百老X買相機時,付款後準備離開時,售貨員哥哥說:「拿,俾張卡片你,有咩唔明可以打黎問,我叫吳鎮宇。」當時我看著他,忍不住笑了。而鎮宇哥本人亦不好意思地笑了。)

7 comments:

aulina said...

好多天沒開機拍照了... :(

Anonymous said...

你要好好熟習這台新玩具呢!

其實尋日你問的校曝光/閃燈的問題......之前也有位買了LX2 年多兩年的朋友問過我! 那位朋友甚至用了"曝光包圍"(就是EV+拍一張, 正常拍一張, EV- 拍一張的一連拍三張)多年。還以為自己的相機有問題,一直都是這樣「連拍」的來用這台機...

李小球 said...

同門:是因為太忙 / 累了嗎?

yan: 係o既博士! .\ /.
曝光包圍......部機買返黎的時候佢係預設左做曝光包圍的呢!後來見唔對路再胡亂按按按才把這個功能關掉......

紫熊 said...

下次帶佢出黎見下我地! ^^

Anonymous said...

呢部係好野黎,只嫌zoom得唔夠遠而已,我都有部P系機,不過身形就大o的lor...

李小球 said...

紫熊:好的!之前去Jingle Bar有部份人已經見過了,下次到你喇~ ;)

Johnny仔:zoom我又反而唔常用,不過個大光圈真係不錯呢~

Anonymous said...

What were you using before? Lx-3 is a good camera. The lens is much faster than the one on the older version.