Monday, May 19, 2008

奇人語錄

A: 其實我好鍾意陳奕迅架!
B: 我都係喎!陳奕迅係惟一一個歌手我會將佢啲歌由頭聽到落尾囉!
A: 咩叫由頭聽到落尾先......
B: 即係由舊至新所有歌都會聽囉!你有冇聽過《綿綿》丫?
A: 《綿綿》咁hit唔係冇聽過呀嘛!咁到我問你喇,你有冇聽過《兩名男子街頭相遇》丫?
B: 吓咩歌黎架?新架?
A: 梗係唔係啦!英記時期《The Line-Up》架喇喎!
B: 吓?咁隻碟入面仲有咩歌呀......
A: 《明年今日》、《人來人往》同埋《隨意門》囉!
B: 國語定係廣東話黎架?
A: 梗係廣東話黎架啦!
B: 其實我鍾意《時光倒流七十年》架
A: 哦.....《時光倒流二十年》呀嘛,邊有七十年咁耐呢?呢首我都鍾意架。咁《粵語殘片》你聽過未呀?
B: 《粵語殘片》?
A: 好新架喇喎,咁《Last Order》呢?《謊言》《真相》呢?《第五個現代化》呢?
B: (打斷)呢個有聽過......
A: (再打斷)咁《貝多芬與我》呢?《當這地球沒有花》呢?《熱帶雨林》呢?新啲嘅《16月6日晴》呢?丫仲有《對不起謝謝》呢?
B: ......丫其實《時光倒流七十年》我一聽就鍾意架喇,(唱)童年你與誰度過,白色恤衫灰褲子,再穿一穿可以麼......好似唔o岩喎
A: 係「童年你與誰渡過 聖詩班中唱的歌 再哼一哼可以麼 當時誰與你排著坐 白色恤衫灰褲子 再穿一穿可以麼」呀
B: 係喎呵......丫其實呢你平日得閒會做啲咩架......

5 comments:

Unknown said...

當掟壞人都屬清淡食物時,我覺得令友和閣下的價值觀、各種觀點與角度都存有莫大的差異…

即係呢,佢對忠粉既定義與我們不一樣,所以唔識《兩個男子在街頭相遇》不代表佢唔夠忠囉﹗

lu said...

B是新認識的朋友? :P

忠粉大測試: 有無聽過《當柴灣愛上荃灣》(我覺得你應該都有既...)

唉...換唔到飛(完全係我豬左),好唔高興 :'(

Unknown said...

我們要攪一個陳醫生忠粉大測試嗎?

lu said...

冰子,我地邊到夠小球黎呀....

李小球 said...

冰子:我覺得我不能夠再同佢成為朋友了......真係大家係咁先囉。

嘿,叫佢算吧啦,竟然走去扮忠粉,真係丫。

lu: 不是啦......他就是奇人了。

《當柴灣愛上荃灣》我有聽過啊,係《貝多芬與我》的前身來的!呵~

兩位,忠粉大測試我係後華星時期先得架o乍......華星時期我唔夠冰子黎的......