Friday, May 02, 2008

生命中不能承受的嚇

今早清潔姐姐來抹檯,先走開一下以方便姐姐工作。等待時老細A跟我聊起來。

老細A:今日唔係好多人著紅衫咋喎。
我:係呀,冇乜人理佢。
老細A:比我想像中少人著囉。
我:我都冇理到佢。我淨係知道政府部門有內部email叫人著紅衫囉......
老細A:我都有喎(說時遲那時快,老細A立刻拉開襯衣領,露出內裏的紅色圓領)
我:(急步步向座位)哈哈哈,我係唔會理佢架。

救命啊,現在回想起也覺得心虛。你要讓我知道你有穿紅衣也不要拉開襯衣領吧......整個場面真的很可怕。天呀,真的夠驚嚇的!我這種年老體弱的人心臟不是太強壯的呀!

2 comments:

Anonymous said...

XDD 其實佢真正身份係超人...(好在唔係話條底褲係紅色...)

李小球 said...

yan: 嘩哈哈哈哈哈~ 佢係超人?呢個事實都幾驚嚇喎......(如果佢同我講佢內裏著紅色我諗我會想尖叫或者逃走囉......)