Friday, July 27, 2007

訂房奇談

日期:二零零七年七月二十七日 (星期五)
時間:約下午二時五十分
人物:酒店職員A、B、C、D、E,我

A:Good afternoon Ixxxxx P****** how may I assist you?
我:麻煩你幫我駁去訂房部丫
A:好呀請等等。

(一陣宣傳聲帶)

B:Good after Ixxxxx P******
我:麻煩你我想訂房架。
B:請等等我幫你駁返去訂房部丫

(又一陣宣傳聲帶)

C:Good afternoon Reservation xxx speaking how may I help you?
我:唔該我想訂間房架,7月30 check-in,8月1號check-out。
C:請問公司有冇同我地簽contract呢
我:有,係Dxxxxxxx
C:好,請等等..................................................................................................請問你地公司名係咪D-i-e...
我: (打斷),唔係,係Dxxxxxxx
C:好,請等等......等我幫你轉去有關的同事幫你丫

(再一陣宣傳聲帶)

D:Good afternoon Sales Office xxxxxxxxxx
我:唔該我想訂間房架,7月30 check-in,8月1號check-out,公司訂o既
D:小姐你間公司名係...
我:Dxxxxxxx
D:好,麻煩請等等

(又再一陣宣傳聲帶)

E:Good afternoon xxxxxxxxxx
我:唔該我想訂間房架,7月30 check-in,8月1號check-out,公司訂o既
E:請問小姐點稱呼呀
我:我姓李o既
E:李小姐,1位入住咕呵?
我:係呀
E:公司全名係...
我:Dxxxxxxx
E:咁呢個房租係八百八十蚊net
我:好丫
E:李小姐呀,唔好意思呀,o岩o岩update左個record 8月30號果日冇房呀
我:8月30號?
E:係呀,7月30號果日呀,o岩o岩update左個record 7月30號果日冇房呀,不如小姐你再問清楚個客人先丫
我:哦,咁唔該晒你先
E:不如小姐你再問清楚個客人先丫...
我:(打斷) 問清楚個客? 即係咩意思呀?
E:因為7月30號冇房呀...
我:(再打斷) 個客人confirm左係7月30號住架喇喎!
E:唔好意思呀,7月30號冇晒房喇
我:咁唔該晒你先啦拜拜!

No comments: