Monday, July 23, 2007

家陣啲小朋友真係......

呢個post真係唔用廣東話寫唔得。

我覺得而家啲小朋友,或者係拍拖中的女仔真係......唉,唔多得囉。

話說夜晚同朋友仔食完飯坐小巴返屋企,喺總站有一對小情侶上左車。睇佢地個樣應該仲係中學生嚟嘅。好啦,一上到車,個女仔猛話熱熱熱,唔肯坐低之餘仲猛咁"dump"地,仲一邊"dump"地一邊話:「咁熱,咦,熱死人喇。」。個男仔即刻好溫柔好聲好氣咁話:「向晒兩個冷氣口俾你架喇~小巴係咁架喇,坐一陣就涼架喇~」個女仔聽到個男仔咁講,埋怨左一輪之後先嬲爆爆咁坐低,坐低左之後仲繼續郁身郁勢,不停俾說話個男仔聽,仲伸埋隻腳出路口添。

坐喺佢地斜後面一個單邊位嘅我當然全程 (被迫) 望住個女仔發癲啦。個女仔知道我望住佢之後,就繼續面向前面但係將隻眼碌到後面怒睥我囉。當時佢嘅眼神鬼死咁凌厲之餘再配合佢一頭長亂直髮都幾似貞子架。可能佢咁樣射喱眼睥住我比較辛苦呱,睥左一陣就收番佢嘅眼神繼續發脾氣喇。之後全程個女仔都唔俾個男仔掂佢或者黐埋去,而個男仔就繼續鍥而不捨咁嘗試氹返佢個女朋友。

小姐,你由一上車開始就發癲發到我落車都仲嬲爆爆咁,仲要怒睥我喎,想點先。你熱就坐入邊囉,再唔係咪搭的士囉,無謂搵架小巴黎糟質丫。你咁忟咁躁,想唔熱都幾難啦係咪先。

No comments: