Sunday, March 11, 2012

大枝嘢


有天回到家中,看到這枝像洗衣液/漂白水的東西放在我床頭,我還以為媽媽叫我趁週末大掃除。走近一看才知道是maple syrup,是回港探親的舅舅給我的手信。

(過了一星期,這東西依舊繼續放在我的床頭......)

記憶中maple syrup這東西不是應該用玻璃瓶盛著的嗎?這麼大的一枝膠樽裝我還是第一次見......就算每星期吃兩次,應該也要吃半年才會吃得完吧?那每個週末都要煎pancake和吃waffle嗎?可是家中沒有人想/願意煎......

要不去牡丹樓吃熱香餅餐時自攜糖漿?

4 comments:

rice said...

唔拘就送俾我啦 (認真的)
:P

李小球 said...

好呀,不過你介唔介意我倒起少少試下?

rice said...

傻啦,招野係你的...如果你諗唔到點處理我先同你接收...
之不過一大支maple syrup..如果屋企唔會閒日整下pancake/waffle之類根本唔會用到。
食yogurt落都得...
hmm
再唔係帶出街食西多時自己加漿...

李小球 said...

多謝呢位善長人翁接收佢!:D