Tuesday, November 06, 2012

撩阿婆 (II)

上文,有博友留言說可能我舉的例子太新潮,阿婆未必喜歡,於是昨晚趁晚飯又再展開以下對話:

我:(突然亂入)咁謝賢靚唔靚仔?
婆:後生時就靚仔,而家老咗就唔靚仔喇,紮住條辮肉鬼酸酸咁。
媽:咁人地老啦嘛。
婆:佢老婆狄波拉就幾靚女,老咗都靚。而家肥咗好多呀。你嗰日有冇睇電視呀,佢好老咁喇。
我:咁佢個仔呢?
婆:佢個仔唔靚!
我:佢個仔喎,謝霆鋒呀。
婆:我認得佢個樣但係唔知佢叫咩名。都唔靚仔,老豆後生時靚仔啲。
我:咁佢個孫呢?
婆:唔識喎......
我:胡楓呢?
婆:唔靚仔。

電視剛好在播李克勤的廣告......

媽:咁李克勤呢?你問佢李克勤啦。
婆:(搶答)幾靚仔丫。
我:頭先電視嗰個喎。
媽:佢識李克勤架。
婆:李克勤幾靚仔呀。
我:咁林峯呢?
婆:唔識喎......
我:你睇警察嗰齣呢,三哥個手下呀。
婆:邊個呀,唔識喎

4 comments:

rice said...

婆婆唔識太後生果D!
李克勤都靚仔就...唔,果個年代有咩呢?溫兆倫?倪震?

李小球 said...

我覺得佢係認樣唔記名......可能俾張相佢睇會即刻認得......

lu said...

wahahaha... how come you didn't ask her about 3 gor XD

ah por is so cute!!!

李小球 said...

I think I asked her about 3 gor but she ignored XD

Yea she is so super funny, nice to chat with!