Saturday, June 30, 2007

去到邊都要買

昨天到北京上一些完全與我無關的training,聽完大大老闆發表他的偉論,再聽了一個session後已是四時。由於跟老闆約好了五時在西二座一起打的到機場去,趁機竄到東二座樓下的商場閒逛一下,順便逃離training現場。

看來商場應該是個高級商場吧,裏面的店舖全都是名店來的。逛著逛著,走到I.T. 時,竟然是b+ab看中了一條頗貴的短褲,試完後,掙扎了一輪,最後還是買了。付款時才發現有七折呢~~~~ ^^

真的想不到竟然會在北京買衫......

Thursday, June 28, 2007

買呀,買

昨日做gym前吃過飯,打算離開PP時忽然SF痕 + 心血來潮 + 忽然發癲 + 購買欲失控地不受控制 + ......,走到BURBERRY去,買了一條披肩,七折後$2,975的披肩 (搞笑地,sales姐姐不斷強調「呢佢地之前係唔會減價架」「呢個格仔pattern之前係冇得減架,而家七折真係好抵架」「呢個classic的pattern佢地之前係唔減架,而家七折真係好抵架。100% 茄士咩黎架,d料又靚喎,真係好抵架」)。出了血以後,本著「唔好俾佢停」的心態,又發癲地走到Dior去,試來試去後,買了隻大戒指,半價後$975。

雖然出了大量血,但是正值減價,變相又節省了不少啦,呵呵呵~~~~ (自欺欺人中......)

Tuesday, June 26, 2007

CPPR

從澳洲回來後的第一個工作天,老闆便要跟我討論一下CPPR。

大家大概談了半個小時吧,由下午四時開始。

Meet some expectations。Don't take it too negative。唔好唔開心。

你們真的這麼commit地想我去improve嗎?聽著老闆的example quote,對,有些事情我是做得不夠好,但我真的覺得fatties們的理由真的......
有些事情你不說清楚是沒可能一廂情願地以為我會明白。你的身份既然由ex-banker變成SM你就要接受,不能再以之前的標準來衡量。
不過,算,我不想,亦不會再花時間/氣力去爭拗,所以老闆問我聽完那些cases有沒有甚麼要說清楚或反駁時,我只好打哈哈說沒有。

想我接觸多些project的東西嗎?聽著C同事告訴我的關於她的project的事,除非你們一個二個都不用勞煩我替你們打點機票呀甚麼的東東的時候,我就有時間去替你們做一做project囉。

Sunday, June 10, 2007

頂自己唔順

開始頂唔順自己d矯揉造作的文字,睇見都覺恐怖。

睇黎係時候諗少d唔好再扮野。