Friday, August 10, 2007

星期五短打

(1) 再一次感謝小金人欣賞我的爛文。感激萬分!!!

(2) (AY同事和我正在研究帕布的路徑圖)
我: (看著又詳細又仔細的路徑圖) 嘩,天文台都真係幾勁咕喎。
AY: 梗係啦,天文台不嬲都勁架啦
我:哦?!
AY: 佢地d高級科學主任出極都有,次次都唔同o既,唔係唔勁呀嘛~

(3)
表妹E: (豎起拇指) 你知唔知呢個手勢代表咩?
我:唔知喎
表妹E: (fing一fing手,伸出尾指,然後放在耳邊) 喂~

2 comments:

aulina said...

小金人都幾睇你喎!

李小球 said...

aulina: 哈哈哈~ 我都唔知點解小金人會咁睇得起我d文......