Friday, November 23, 2012

眼殘(還是腦殘?)

博友說到眼殘,其實星期二的時候發生了一件很糗的事......(拜託當事人千萬不要闖進來!嗚......)

話說得到某表妹的老細慷慨贈票,星期二去了看拉闊音樂會(坐在紅區正中耶!開心~~)。由於我當天才北上完回港,所以事前跟某表妹取了票後就各自各去會場。

去到會場坐好後在玩手機打發時間,見過了八點十五分鄰座還是沒人坐,心想會不會是某表妹病得太重於是不來了呢?大約到了八時三十分,見到一名少女匆匆在鄰座坐下,正想八卦偷望少女的樣子,該名少女竟然跟我說話!

我在心裏大叫:「吓我識你架咩?」

可能是該名少女見我一臉疑惑,又再開口:「我話我病到失咗聲呀......」

過了五秒,再看清楚一點,原。來。正。是。某。表。妹。囉。

Monday, November 12, 2012

黑暗中對話 Dialogue in the Dark


早前應某十月之星的邀請去了黑暗中對話體驗館作體驗。

整個體驗大概為75分鐘,一組最多八人(我們組就有七人),把隨身物品放進儲物櫃後就可以開始體驗。進入體驗館前工作人員會分給我們一人一支手杖,還會簡單說明如何使用。進入體驗館後,全程會有導賞員引導我們在伸手不見五指的環境下體驗不同場景。

在完全看不到的環境下,我們就只能靠耳、鼻、口、手和腳去獲得附近環境的資訊。在體驗期間,我們會不停說話以作定位,也會不停擺動手枚看看地上有沒有障礙物(於是會經常打到附近的人 XD),亦會不停伸出手去觸碰附近的人/物。

導賞員在體驗期間可說是我們的「盲公竹」,我們會根據他的指示在體驗館內四處遊走。在這個黑暗的環境中,導賞員簡直就像戴了夜視鏡一樣,完全能準確地知道我們所在的方位,在傳遞及接收物件時更能準確無誤地將物件遞到我們手上,或從我們手上接收,實在是太神奇了!

感謝當日的導賞員Alex的用心指示和講解(他的聲音很好聽!)。

Tuesday, November 06, 2012

撩阿婆 (II)

上文,有博友留言說可能我舉的例子太新潮,阿婆未必喜歡,於是昨晚趁晚飯又再展開以下對話:

我:(突然亂入)咁謝賢靚唔靚仔?
婆:後生時就靚仔,而家老咗就唔靚仔喇,紮住條辮肉鬼酸酸咁。
媽:咁人地老啦嘛。
婆:佢老婆狄波拉就幾靚女,老咗都靚。而家肥咗好多呀。你嗰日有冇睇電視呀,佢好老咁喇。
我:咁佢個仔呢?
婆:佢個仔唔靚!
我:佢個仔喎,謝霆鋒呀。
婆:我認得佢個樣但係唔知佢叫咩名。都唔靚仔,老豆後生時靚仔啲。
我:咁佢個孫呢?
婆:唔識喎......
我:胡楓呢?
婆:唔靚仔。

電視剛好在播李克勤的廣告......

媽:咁李克勤呢?你問佢李克勤啦。
婆:(搶答)幾靚仔丫。
我:頭先電視嗰個喎。
媽:佢識李克勤架。
婆:李克勤幾靚仔呀。
我:咁林峯呢?
婆:唔識喎......
我:你睇警察嗰齣呢,三哥個手下呀。
婆:邊個呀,唔識喎

Monday, November 05, 2012

撩阿婆 (I)

遷入極地後,其中一個好處就是跟阿婆(就是我娘的阿娘啦)住得近了,可以三不五時跟阿婆一起吃飯聊天打牌......

上星期五放假,在阿婆家那邊午飯,電視正在播放XX掃毒的預告,於是跟阿婆展開以下對話:

我:婆婆你有冇睇呢套?好唔好睇?
婆:麻麻地啦,好暴露嘅,捉賊又係佢,運毒又係佢,咩都係佢。
我:好暴露?
婆:係呀,捉賊又係佢,運毒又係佢,咩都係佢。
媽:暴力呀。婆婆佢鍾意睇啲勾心鬥角架。
我:哦即係你鍾意睇劉松仁?咁劉松仁靚仔啲定阿公靚仔啲?
婆:(堅定)劉松仁都唔靚仔!!